onsdag 6 november 2013

Lill-lördag och en dagens

Tjing !
 
Det var länge sedan jag skrev en dagens, så det kör vi på idag.
 
 
 
Klockan: 19,49
 
Nu: Luta mig tillbaka med en kopp te och pepparkaksburken
 
Tidigare: Tog en promenad, tvungen att få lite frisk luft efter en dag inne på kontoret
 
Kläder: Jeans och vinröd tröja
 
Borde: Hmm, vet inte
 
Undrar: Vad vi ska hitta på i helgen
 
Längtar till: Advent
 
Känner mig: Trött
 
Tycker att: Det borde bli vinter nu, för det vill jag inte ha ända till april

Gillar: Julmust

Gillar inte: När folk inte använder reflexer. Det kostar så lite och räddar så mycket

Citat: Sluta oroa dig för vad du har att förlora. Fokusera istället på vad du har att vinna

 

Ha det bäst !
Kram Pia

4 kommentarer:

  1. Alltid lika trevligt att läsa din dagens:-)
    Kram Carola

    SvaraRadera
  2. Fint citat ;)))....jag längtar också till advent;)
    Kramisar bia

    SvaraRadera
  3. Gillar dina uppdateringar på detta sätt! De säger så mycket. Ha en fin kväll. Kram Nina

    SvaraRadera