lördag 2 november 2013

Att bli något stort

Tjing !
 
Sitter här i sängen i sovrummet och bloggar och kollar på Så mycket bättre. Niklas sitter i vardagsrummet och kollar på hockey och "lilleman" är med kompisar. Ja vi är inte alltid så sociala som vi var i går :)
 
I eftermiddags var vi hemma hos min bror med familj på fika, trevligt då vi inte har träffats på länge, trots att vi bara bor en mil i från varandra. Nu var vi ju inte där bara för att fika, utan vi ville även uppvakta min fina svägerska med en liten blomma. Hon har nämligen pluggat till distriktssköterska och är nu färdig och har till och med redan fått jobb, grymt bra jobbat. Sånt måste firas, när man blir något stort.
 
 
 
Nu är det nog bäst att jag ställer min telefon så jag inte somnar ifrån Eric, måste ju se till att pojken kommer hem ordentligt, så jag hämtar hem honom om några timmar :)
 
 Ha det bäst !
Kram Pia

2 kommentarer:

  1. En sådan kväll har vi haft här också där vi suttit vid olika TV apparater, framför dator och en del med mobilsurfande! Men igår var vi också riktigt sociala och firande även farsdag. Nästa helg reser vi bort för att kunna hälsa på min far som är på ett vårdhem utanför Västervik.
    Vilken vacker blomma din svägerska fick! Klart att det måste firas när man blir något stort!
    Hoppas det går bra med hämtning av sonen, skönt att ha vår i soffan i kväll.
    Kram M.E

    SvaraRadera
  2. Sådana kvällar har vi här hemma också;0). Kan vara skönt ibland.
    Kram

    SvaraRadera