lördag 16 november 2013

Det luktar jul

Tjing !
 
Vilken grå och blåsig dag vi har idag, riktigt inne väder. Kanske skulle man baka något gott, hmm får fundera på det.
 
För någon vecka sedan klickade jag hem lite lukta gott till jul och kanske blir städningen liiite roligare. Rengöringssprayen Christmas clean kommer från Ellis Corner och luktar ljuvligt, apelsin-och kaneldoft. Den kommer att få sin plats på köksbänken, för snygg är den ju också ;)
 

Doftljuset från Blackballoon som inte bara är ett doftljus utan även adventsljus, två i ett liksom, kan det bli bättre ;) Även det luktar ljuvligt juligt.
 
Det får bli dagens lilla tips.


 

I kväll ska vi ta tåget till grannbyn Skövde och äta och dricka gott och fira våra 20 år tillsammans. Som vi egentligen skulle ha gjort i onsdags men då ingen av oss mådde riktigt bra. Men i kväll blir det av, ska bli mysigt.
 
Vad har ni för planer med dagen ?
 
Kram Pia

5 kommentarer:

  1. Vilken tur att det blir av ikväll. Här är det bebistider, så här blir inte mycket gjort. Huvudvärk på det också = tummen ned.
    ha en trevlig kväll.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt med doftljus....har precis tänt här också ;))).......nu ska jag snart göra världens godaste köttfärssås med pasta till , inte lördagsmat precis....men gott!!!....ha det så trevligt i Skövde.....här blir det mys ikväll ;)..............kram bia

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni får det trevligt nu när ni kryat på er.
    Här blev det en riktig bak-helg. Idag har jag bakat matbröd och har också en pepparkaksdeg på lut i kylen tills i morgon.

    Kram från Öland

    SvaraRadera
  4. Julsprayen är underbar och har en plats på bänken kram Diana

    SvaraRadera
  5. Hej, och vad kul att du tittade in hos mig! Jag kikar in ett varv till dig också, lär komma tillbaka!
    Julsprayen har jag kvar från förra julen, jag städar nog för lite ;-) Det är dags att ta fram den igen, tack för påminnelsen.
    Ha en skön söndag, Kram

    SvaraRadera