måndag 18 november 2013

Årets första

Tjing !
 
Hur har ni det i dag, veckans första dag ? Själv känner jag mig trött i huvudet, har suttit i möte heeela dagen, men vi fick mycket gjort så det var bra.
 
När jag åkte hem från jobbet så tog jag en sväng på stan för att kolla in lite julklappar, jag fick med mig en hem, så nu har jag roat mig med att slå in årets första julklapp. Känns skönt att ha börjat lite :)
 
 
 
Har ni börjat köpa julkappar än ?
Nu ska jag lägga mitt huvud mjukt ;)
 
Ha en skön kväll.
Kram Pia

9 kommentarer:

  1. härligt att slå in lite paket... så fint det blev!

    SvaraRadera
  2. Måndag igen liksom?! Bra att starta med julklapparna i tid!
    Jag fotar också mycket för att komma ihåg, tog en bild på din bild nu hehe!
    Tack för tipset!
    Ja ibland får man unna sig lite extra!
    Grattis t 20 år

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Godmorgon =)
    Jag har faktiskt med handlat lite klappar *hihi* Brukar inte vara ute i god tid men är en skön känsla.
    Vad fint du gjort, är ju så skoj att få slå in fina klappar...=)
    Kramen

    SvaraRadera
  4. Men åh vilket fint paket. Jag har inte börjat köpa julklappar än. Det stressar mig lite. Kram.

    SvaraRadera
  5. Nix....vi köper bara till dottern och ett nytillskott i släkten som bara är fem månader ;))......sen byter vi ett paket i ett slags lek.....den ska bara kosta ca:a 100 kr.....det är en kul lek ;)).....vi blir ungefär 20 pers....släktingar allihopa ;)).......kramis bia

    SvaraRadera
  6. Ååå vilket fint paket, bra tips på hur man kan slå in det =) Jag är bara i planeringsstadiet än, men det är en bra början inte sant. Kram på dig, Mia

    SvaraRadera
  7. Har planerat att börja mina inköp vid lön för att inte springa omkring de sista dagarna :-) men det är dåligt med önskelistor må jag säga, hmmm. Jättefint paket du har gjort :-) Hoppas du har det bra. Kram!

    SvaraRadera
  8. Så fint paket! Jag är nästan klar med mina klappinköp. Mitt mål är att vara klar innan första advent för att sedan bara kunna njuta hela december utan hets. Har gjort så de senaste åren och det är kanon.
    Kram

    SvaraRadera