lördag 30 november 2013

En dagens

Tjing !
 
Lördag eftermiddag och det blir en dagens :)
Håll till godo

Klockan : 17,38
 
Nu : Dammsuga av lite, japp jag har huserat i köket, då hamnar en del på golvet
 
Tidigare : Betat av några julklappar och bakat
 
Kläder : Jeans och tröja som inte luktar så gott på grund av bakning
 
Borde : Noppra mina ögonbryn
 
Undrar : Om jag klarar av min rumsgran eller om den är död innan jul. Dom gröna fingrarna hamnade på någon annans händer
 
Längtar till : I morgon, då ska vi ha adventsfika med våra vänner
 
Känner mig : Trött, sover sjukt dåligt just nu 
 
Tycker att : Jag borde köpa mig något snyggt att ha på mig till jul
 
Gillar : Att Eric kommer hem redan på torsdag kväll nästa vecka...längtar
 
Gillar inte : All kattskit vi har på garageuppfarten, nä vi har inte katt, men grannen har.....
 
Citat : Det är bättre att göra fel, än att inte göra någonting alls


 
Lördagskram från mig
Pia

6 kommentarer:

  1. Ha ha, rolig lista:)
    Jag tror nog att den granen klarar sig till jul. (Håll den borta från fruktfatet bara så går det nog bra)

    Lördagskram!

    SvaraRadera
  2. Så fin rumsgran. Jag stod och höll i en idag, men köpte ingen. Nu undrar jag varför:)
    Så snyggt du pyntat, gilar den vita renen. Vart kommer den ifrån?
    Ha en skön lördagskväll
    Kram Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla. Renen kommer från Hemtex.
      Kram Pia

      Radera
  3. Ser ut som att du haft en effektiv dag :) Håller tummarna för att granen överlever. Kramar Liza

    SvaraRadera
  4. Hoppas din fina gran överlever och dagens sammanfattning var trevlig läsning. Ha en fin advent! Kraaam Pia

    SvaraRadera
  5. Kul lista, roligt att lära känna dig lite mer ;-)
    Kram

    SvaraRadera