måndag 1 oktober 2018

Tonårsrummet

God morgon !

Måndag och ny vecka, säger väl som jag brukar, var tog denna helgen vägen, gick galet fort.
 Längtar redan till helgen som kommer, då ska vi åka till Eric och mysa och jobba....

Vi har lovat att vi ska hjälpa honom att fixa lite i hans förråd, det skulle visst byggas om lite och jag ska fixa lite i lägenheten, fönster som behöver putsats bland annat.


Vi har förresten fixat lite i Erics rum här hemma. Vi pratade ju om en bäddsoffa, men vi bestämde oss för att behålla sängen och köpte en fåtölj istället. Det blev några nya kuddar plus att jag fixade lite på hyllorna. Ska byta ut krukorna i fönstren när jag hittar några passande

Vi fick bort tonårsrummet lite i alla fall tycker jag.







Önskar er en bra start på veckan.
Kram Pia

2 kommentarer:

  1. Men så snyggt det blev, kill rum absolut :) kul att pyssla om i hemmet kram å fin måndag

    SvaraRadera
  2. Vilket fint rum, perfekt som ett gästrum!!
    Kraaam Kate

    SvaraRadera