måndag 29 oktober 2018

Att vara ute i god tid

God morgon !

Hoppas ni har haft en riktigt bra helg, min blev ju inte som jag hade tänkt mig riktigt men det skrev jag om igår om ni vill läsa.

Hur som helst, ny vecka igen, dagarna och veckorna rullar iväg så himla fort, snart har vi advent här.

Och på tal om advent så har jag inhandlat lite pynt till advent redan.

Apan har jag sedan tidigare, men när jag förra året skulle köpa tomteluvan till den så var den slut.



Snögubbar skulle jag också köpa förra året, men när jag väl kom till skott så var dom också slut.


Så nu har jag alltså redan slagit till på en tomteluva till apan och en liten och en stor snögubbe.
Nu är det bara ett änglaspel som jag skulle vilja ha också, kanske bäst att köpa det snart så det inte tar slut tänker jag. Sen ska vi nog vara i hamn. Ja lite ljus och blommor ska vi ju såklart ha till advent.

Är man julnörd då börjar man planera advent redan i slutet av oktober :)
När börjar ni planera inför advent ?

Kram Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar