tisdag 23 oktober 2018

Frissan och dagens tips

Hej hej !

Äntligen tisdag, som jag har längtat. Inte för att jag gillar tisdagar för det gör jag ju inte som ni vet. Tillför absolut ingenting. Att jag längtar är för att jag ska till frissan, dom grå börjar komma allt mer och allt oftare, grrr. Gillart inte ! Men då är det skönt att bli lite ompysslad av sin vän och frisör, få bli fin i håret samtidigt som man får prata en stund.

Tänkte ge er ett litet boktips idag. Jag läser väldigt sällan böcker, men eftersom jag följer Johannas blogg så ville jag läsa den. Den var jätte bra men hemsk.

Den handlar om när Johanna förlorade sitt nyfödda barn, hennes panikångestattacker, när hon var med i ensam mamma söker och mycket annat.

Det får bli dagens tips, 30 om dagen.


Ha det fint !
Kram Pia

1 kommentar: