söndag 21 oktober 2018

En regnig och grå söndag

Tjingeling på eftermiddagen !

Här har vi en grå, rå, blåsig och regnig söndag. Inte den där fina hösten som jag önskar mig, men man kan ju inte få allt, vi har ju fått många fina höstdagar så det är kanske detta som är att vänta nu.

Men inget att deppa över, får mycket gjort inne i stället. Idag har jag suttit vid datorn större delen av dagen faktiskt, jag har redigerat massa bilder från vår Sydafrika resa. Sånt tar sin tid, jag ska bestämma vilka bilder vi ska behålla och sen ska dom redigeras lite grann och har man tagit närmare 1500 bilder så tar det en stund, puh.











Så idag har jag suttit vid datorn, hinkat mängder av koppar te och ibland tittat ut på regnet.

Vad har ni gjort ?

Kram Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar