söndag 28 oktober 2018

När det inte blir som man har tänkt sig

God eftermiddag !

Har precis kommit hem från en lång och skön promenad, lite kallt om kinderna men skönt när man har solen i ansiktet.

Denna helgen blev inte alls som vi hade tänkt oss. Niklas skulle ju jobba så där var det inga förändringar, men Eric skulle ha kommit hem. Jag och han skulle åka till Partille för han skulle göra lite tester inför kommande säsong, cykeltest och löptest. Men tyvärr har han dragit på sig en förkylning så det fick ställas in och i och med det stannade han kvar i Motala.

Igår skulle jag köra Niklas till jobbet och vi skulle även ta en sväng till Mio för att kolla på säng. Men det fick vi ställa in, det hade kommit en hel del snö och sommardäcken satt fortfarande på, suck. Så det fick bli tåget för han istället.

Så denna helgen har varit väldigt lugn för min del, sköna promenader och mycket sömn, känns som en bra uppladdning för kommande vecka.   

Tänk att det redan har kommit tulpaner, och jag kunde förstås inte motstå dom, haha.




Ha det fint.
Kram Pia

1 kommentar:

  1. I bland blir det bara helt tvärtom. Tulpaner kan jag inte motstå. Fint! Kraaaam Pia

    SvaraRadera