tisdag 25 juni 2013

Typiskt mig

Tjing !
 
Hur har ni det vänner ? Har ni semester än ? Jag jobbar denna veckan plus måndag nästa vecka sen så... ska bli så skönt. Känner att semestern är väldigt välkommen i år, är väl många med mig som är väldigt trötta, men snart får vi vila :)
 
Hade bestämt mig för att åka till vårt lilla centrum här i vår stad, en bikini skulle inhandlas. Provade en sen var det inte roligt längre, gillar verkligen inte det. Kroppen har inte den färgen jag önskar och det hänger över på alldeles för många ställen. Måste vara något fel på speglarna i provhytterna ;) ;)
 
Men jag kommer sällan tomhänt hem, en liten påse fick följa med.

 
 
 
Armband kan man inte få för många av, eller hur ?
 
Ha en fin tisdagkväll, här ska det sorteras tvätt.
Kram Pia

4 kommentarer:

  1. vilket fint armband... det där med bikiniprovning är aldrig en hit, lika bra att låta bli! :-)

    SvaraRadera
  2. Åååå så inåt...jag bara älskar Diddi smycken.....jag vill också ha ett sådant armband.... Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Provhytter är det värsta jag vet, hihi....snygga armband;))
    Här störtregnar det idag....men igår hade vi toppenväder!!
    Kramis bia

    SvaraRadera
  4. Vad är det för fel på alla provhytter o deras belysning, gillas inte......men armband gillas o jag tror minsann vi har samma motto armband kan man aldrig få för många av. Kramisar Tina

    SvaraRadera