lördag 1 juni 2013

1 juni och cykeltävling

Tjing !
 
Japp, då var den här, den officiella sommarmånaden alltså, och det är ju riktig sommarvärme ute också, så vad kan bli bättre.
 
Idag var det även den årliga cykeltävlingen här i vår lilla stad, Tranrikesrundan. Man kan välja om man vill cykla 3,7 mil, 6,7 mil eller 10 mil. Mina grabbar skulle ju förstås vara med och vad fick jag göra då....servera saltgurka, bullar och saft, det har nog blivit mitt lott här i cykelklubben, haha.
 
Det är otroligt roligt att se dom när dom blåser förbi, fort fort och riktigt bra gick det för dom också. Niklas vann på 10 mil och Eric kom 2:a på 6,7 mil. Bra jobbat grabbar !!

 
Nu ska jag slänga mig i duschen, vi ska ha överraskningsfest för min bror som fyller 45 år i morgon. Och jag har lovat att hjälpa till med förberedelserna, skynda skynda :) :)
 
Njut av dagen vänner !
Kram Pia

2 kommentarer:

  1. Grattis till segrarna och hopas festen blir riktigt lyckad :-)

    SvaraRadera
  2. Men vilka duktiga grabbar du har, helt otroligt. Grattis till dem båda! Kram Nina

    SvaraRadera