onsdag 26 juni 2013

Det kommer över mig

Tjing !
 
Hur har ni det denna regniga dag ? Här har det nog regnat i stort sett hela dagen, en riktig tråkdag och jobbig dag har det varit idag, på flera sätt. Mycket som ska vara klart på jobbet innan semestern, processkartor hit och rutiner dit och mycket mycket mer, jätte roligt men allt ska hinnas med.
Inte nog med det, idag var det städning på schemat när jag kom hem från jobbet, riktigt tråkigt, men sånt som måste göras.
 
Sen att Eric snart ska flytta hemifrån kommer över mig oftare och oftare, min lille plutt som snart fyller 16 år. Kan inte hjälpa det med tårarna kommer och det gör ont, ont i mammahjärtat. Kommer bli så otroligt tomt här hemma. Jag vet att han kommer att få det jätte bra och att han gör det han gillar mest, och jag är så stolt över honom. Jag vet också att han kommer hem ibland och att vi kommer att åka till honom, men ändå.
 
Snart får vi några lugna och sköna veckor på kusten, det ser jag fram emot.
 
Ta hand om er !
Kram Pia
 

3 kommentarer:

  1. Vi får ta tag i träningen till hösten du & jag, så får du lite annat att tänka på när det gör dom ondast i mammahjärtat. Men först så ska vi till "vår" kust för att ha det riktigt gött☀

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter som en bra idé...men först kusten sen träning. Kram

      Radera
  2. Oj, oj, oj! Vemodigt men starkt att "släppa honom fri"! Stor kram till dig! /Frida

    SvaraRadera