fredag 7 juni 2013

Grillkväll

Tjing !

I går hade vi en jätte mysig kväll hos våra vänner. Det blev en grillkväll med allt vad det innebär, så mycket gott och så trevligt. En riktigt härlig sommarkväll.

Här är grillmästaren i full gång :)

 
 
Dom här juvelerna var inte så lätta att fotografera, den ena grimasen efter den andra, men skam den som ger sig, dom ledsnade väl på mig och det perfekta kortet, haha
 
 
Tyvärr springer tiden iväg alldeles för fort och det är dax att cykla hemåt
 


Hur har ni haft det idag, jobbat eller ledig ? Själv har jag haft en ledig dag så hela familjen har varit i Borås, mer om det i morgon.
 
Ha en mysig kväll. Här blir det grillat även idag, det gäller att passa på och det är ju så gott.
 
Kram Pia 

2 kommentarer:

  1. Mysigt ni hade det :-)
    Här har det jobbats idag och grillningen spar jag tills imorgon då jag är bortbjuden. Ha en fin helg nu. Kram.

    SvaraRadera
  2. Gott med grillat och härligt med badtunna!
    Vi var lediga i går, mannen tog semester och jag har lite ledigt innan sommarkurser och sommarjobb drar igång - även om jag faktiskt provjobbade några timmar på Åbybadet i går. Kram.

    SvaraRadera