lördag 21 januari 2017

Nytt hus

God morgon !

När ni läser detta sitter vi redan i bilen, det blev en tidig morgon idag. Vi är nämligen på väg till Ulricehamn för att kolla på Världscuptävlingen i längdskidor, ska bli riktigt roligt. Svärföräldrarna är också med.

För ett tag sedan tappade jag vår kamera i golvet, jag lämnade in den men tycker inte att den har varit sig lik efter det. Intresset för fotografering svalnade lite när jag inte var nöjd med bilderna (kan ju bero på mig också men inte troligt haha). Så ni kan ju gissa om jag blev glad när svärfar ringde för några dagar sedan och berättade att han hade köpt ett nytt kamerahus så vi kunde få hans gamla, en Canon EOS 60D. Nu är ju inte det gammalt eller slitet på något vis. Det blev en stor uppgradering i kamerahus för vår del. Har inte hunnit sätta mig in i den riktigt än men det kommer. Vi har en Canon idag också så skillnaden är väl inte så stor gissar jag.



Önskar er en fin lördag !
Kram Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar