tisdag 3 januari 2017

En dagens

Hello !

Tycker vi kör en dagens, det var såååå länge sedan :)



Klockan :  16,30

Nu :  Ta hand om hemmet

Tidigare : Jobbat

Kläder : Svarta byxor, svart top och en svartmelerad lång kofta (mycket svart nu)

Borde : Förbättra min kondition, den är allt annat än bra just nu

Längtar till : Torsdag, då åker vi till Eric och ska göra massa kul saker

Undrar : Om det blir någon snö snart, är sjukt pepp på att åka skidor

Känner mig : På fasligt bra humör

Tycker att : Det ska bli skönt med några lediga dagar snart igen. 

Gillar : Min fina vas jag fick av mamma i julklapp. Skålen blev en julklapp från mig till mig

Gillar inte : Mitt hår, håller på att sparar ut håret och nu har jag verkligen IFA-frisyr (Ingen Frisyr Alls) skit jobbigt och det ligger hår överallt 

Citat : Du måste lära dig att välja dina tankar precis på samma sätt som du väljer dina kläder på morgonen.





Kram Pia

1 kommentar:

  1. Överhängande bra i dagens. Vasen och skålen är såå snygga, blir också sugen på sådana. Håret på utväxt....gaahh, samma här oh det är inte så kul. Men jag har nog kommit förbi det jobbigaste.
    Kram J

    SvaraRadera