söndag 3 januari 2016

Hej söndag

Hej söndag och hej på er !

Allt väl hoppas jag. Här har det gått i ett hela förmiddagen, jag har stått vid spisen och lagat en massa maträtter som Eric ska få med sig upp till Motala på onsdag. Ja, jag vet att vi skämmer bort honom, men som jag har skrivit många gånger tidigare så gör vi det så gärna, försöker underlätta så mycket som möjligt för honom.

Men jag ska snart slita mig från spisen och hoppa in i duschen (ja jag har inte kommit dit än) vi ska snart till svärmor på en fika. Ska ta mig ut på en promenad också, men det får bli lite senare. Jag ska försöka hålla mig på benen denna gången. Jag drog nämligen omkull förra veckan, men som tur var så gick det bra, slog mig ingenting alls faktiskt, landade mjukt haha. Men det är riktigt lurigt ute nu, verkligen glashalt.

Nope, nu måste jag hasta in i duschen.

Finaste nyårsbukett vi fick av vännerna.



Ha det fint !
Kram Pia

1 kommentar:

  1. Jag "skämde" oxå bort min son när han flyttade hemifrån, tycker det är helt OK.

    SvaraRadera