söndag 10 januari 2016

Hej mitt vinterland

God kväll !

Ja, då var det söndag kväll igen då, helgen går alldeles för fort. Nu är det fulla veckor ända fram till påsk, hua det vet jag inte om jag klara av utan att slänga in någon ledig dag där emellan :)

Hur som helst, hur vackert är det inte ute nu. Var på berget en sväng med min mamma idag, tog med mig kameran, ja för det är ingen powerwalk precis när man går med henne så fota det hinner man med :)


Det var många som åkte skidor, både nedför och på längden. Det var till och med så mycket folk som åkte längd så det stod folk i kö för att komma ut i spåren.



Sommar i all ära, men finns det något som går upp emot en fin vinterdag.

Hoppas ni har haft en fin dag och att det blir en lika bra kväll.
Nu ska jag hoppa in i duschen, japp så ofräsch är jag, har inte kommit dit än idag :)

Kram Pia

7 kommentarer:

  1. Vackert och kallt. Önskar dig en fortsatt bra kväll. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Älskar det... mer snö åt folket! Just nu iallafall! :-)

    SvaraRadera
  3. Och jag hör ju till de som klarar sig utmärkt utan snö. Visst är det vackert men det kan jag se på bild...
    Hoppas du mår bättre och att du får en skön start på veckan!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Wow,så vackra Vinterbilder ...
    Ha en fin vecka!

    /Kram

    SvaraRadera
  5. Oj så vackert & så mycket snö .....här är det borta nu o gråväder mindre skoj :/ hoppas du får en fin måndag kramen

    SvaraRadera
  6. Fint vinterland !!...på vintern ska det vara snö och några minusgrader, så det så ;))
    Gillar vintern, men sen får gärna våren komma...
    Kramis bia

    SvaraRadera