lördag 25 januari 2014

Spegel spegel på väggen där....

Tjing !
 
Vilken härlig väder vi har idag, solen skiner från en klarblå himmel, dock tycker jag nog att det är liite för kallt, men man kan ju inte få allt liksom.... Men snart ska vi trotsa kylan och åka upp till vårt vackra Mösseberg och kolla på skidåkning...längdskidor upp för slalombacken, verkar sjukt jobbigt ;)
 
Ja, men visst var det en spegel som låg i det paketet jag visade tidigare i veckan.
Jag gjorde som många andra och valde budgetvarianten, det räcker för mig.

Finns här 

  
 
 
Ha en underbar dag och njut av solen mina vänner.
 
Kram Pia

6 kommentarer:

  1. Den spegeln är ju så himla fin! Bra val!
    Ha en bra lördag!
    /Helena

    SvaraRadera
  2. Snygg spegel.....jag minns att jag hade en rund spegel i koppar med ett kedjeband på 70-talet...den skulle nog vara modern nu, hihi........men den är slängd för läääänge sedan ;(.....ha en trevlig o mysig helg!
    Kram bia

    SvaraRadera
  3. Har sett att flera köpt en sån, smart av Jotex att komma med en budgetvariant:) Ha en fin fortsättning på helgen! Kram/tanja

    SvaraRadera
  4. Snyggt!! Och Dig vill jag verkligen se fler "hemma-hos-bilder" av... Kramis Kate

    SvaraRadera
  5. Klarblå himmel! Lyllo dig det var ett tag sen! Jättefin spegel, den är verkligen poppis nu!

    Önskar dig en fin söndag! Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Den spegeln vill jag ha ....Ursnygg <3

    /Söndagskramen

    SvaraRadera