torsdag 9 januari 2014

En förändring

Tjing !
 
Precis vad jag behöver, en förändring av något slag, men jag vet inte vad för slags förändring. Med förändringen menar jag inte att jag ska byta ut Niklas eller köpa några nya kuddar eller doftljus, utan något annat. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad, men jag har en känsla i kroppen att något nytt måste hända. Vet inte om detta är någon slags 40-årskris eller om jag bara kan skylla på vädret ?
 
Nu ska jag köra ett svettigt spinningpass, så det är inte att jag ska börja träna, för det gör jag redan, hmm. Förvirrad, oh ja !
 
 
 
 
 
Jag hoppas ni har det bra denna regniga torsdag.
 
Kram Pia

5 kommentarer:

  1. Jag kan ofta få den där känslan just i början av ett nytt år... att något måste hända/förändras. Sen blir det oftast inte så mycket av det ;-)
    Kram på dig.

    SvaraRadera
  2. Så känner jag ofta i januari också! Man vill som nystarta något:) Hoppas du kommer på din grej!
    Kram fredrika

    SvaraRadera
  3. Kanske en ny karriär? Eller ny frisyr? Möblera om hemma? Förändring är spännande. Hoppas du kommer på vad det är.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  4. Låter spännande! Du får känna dig fram.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Oja jag känner igen det, har samma känsla i kroppen... det är då man får sätta sig ner ostört och stirra in i väggen ett par timmar för att försöka finna sig själv och de där svaren som finns där inne =) Kram kram Mia

    SvaraRadera