lördag 11 november 2017

Present utan att fylla år

God eftermiddag !

Mår ni bra ? Här är allt fint, precis smällt i mig en super god saffranskladdkaka, lovar ska skriva ner receptet i ett inlägg, var verkligen jätte smarrig.

Idag har inte hänt så mycket, jobbat några timmar i morse, efter lunch tog jag och Niklas en promenad i solen, riktigt skönt faktiskt. Förresten har ni fått någon snö ? Här låg det som ett vitt täcke när jag kom ut i morse, så vackert och lite stämningsfullt.

I går kom en vän förbi för att lämna en present till mig, galet, jag fyller ju inte ens år. Men det var för att jag hade fotograferat hennes barn och hon var jätte nöjd med bilderna. Så roligt att höra, men inte behövde hon komma med present, även om det är goda presenter :)





Hoppas ni har det bra.
Kram Pia

1 kommentar:

  1. Alltid kul med uppskattning !
    Ingen snö här vid kusten...hoppas den kommer lagom till advent ;))
    Kram bia

    SvaraRadera