torsdag 2 november 2017

En dagens

Hallå !

Men hur länge sedan var det inte vi körde en dagens, visst är det dags för det nu.



Klockan : 19,10

Nu : Ta en varm dusch, sen kolla på Saknad, missade det igår, eller rättare sagt somnade ifrån

Tidigare :  Förutom jobbat så har jag handlat mat och städat, riktiga tråkiga saker. Pratade i telefon med en vän och det är ju alltid trevligt

Kläder : Svarta kostymbyxor, svart linne och en vinröd finstickad tröja. Men efter duschen är det myskläder 

Borde :  Lägga mig tidigare på kvällarna

Längtar till :  Första advent, mys på hög nivå

Undrar :  Om jag kanske ska baka något smarrigt i helgen

Känner mig : Nöjd med livet

Tycker att :  Det ska bli roligt med en tur till Jönköping på lördag. Hoppas jag hittar dom där perfekta kuddarna till våra soffor.

Gillar :  Att rosorna jag köpte förra veckan fortfarande är så fina

Gillar inte : Att det är så mörkt ute

Citat : Alla kan inte, och somliga vill inte, så är det bara.... 


Trevlig Kväll
Kram Pia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar