torsdag 23 november 2017

Doft av jul

God morgon !

Jösses vad trött jag är, orkar knappt ta mig ur sängen på morgonen. Är dessutom väldigt osugen på att jobba, är inne i en svacka tror jag, tycker inte det är roligt just nu, längtar väl till jul. Jag har dessutom väldigt mycket att göra, fast kan inget göra. Alltså, jag väntar på massa massa jobb, som snart trillar ner som en bomb, då blir det övertid igen....suck.

Men just nu väntar jag bara (eller nja, jag sitter ju inte och rullar tummarna, men ni fattar), så då funderar jag på att ta en semesterdag på fredag. Niklas är ju ändå ledig så vi skulle kunna komma iväg tidigt till Eric. Får ta en snack med chefen sen så får vi se.

Här hemma börjar doften av hyacint sprida sig i köket, åh jag älskar den doften och denna tiden vi har framför oss. Igår var jag nere i förrådet och tog upp alla stakar och stjärnor, nästa vecka så de ställas ut på sin plats. Skulle vilja köpa lite nytt, men nu har vi ju gjort om hemma och det har kostat en del, så julpiffet får hänga med i år också.

Men doften av hyacint alltså....love it :)






Kram Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar