onsdag 22 november 2017

Märkt för livet

Hej onsdag och hej lille-lördag !

Onsdag, lille-lördag och nerförsbacke till helgen. Så himla skönt och vi ska ha en myshelg hos Eric. Längesedan vi var hos honom nu, så ni kan ju förstå att vi längtar och det ryktas om god mat och julmarknad, kan ju inte bli bättre.

I måndags var Eric och tatuerade sig. Jag var inte alls glad åt det när han berättade att han skulle göra det, men där hade jag inte så mycket att säga till om, han är ju 20 år. Han har pratat om det i många år, så det var inget förhastat beslut.

När han berättade vad han skulle tatuera så smälte jag en aning och jag tycker faktiskt att det blev riktigt snyggt. Mitt och Niklas personnummer, visst är det gulligt gjort.

När han var klar skickade han ett sms....
"Nu är jag märkt för livet"


Önskar er en fin dag !
Kram Pia

4 kommentarer:

  1. Jag gillar tatueringar (har 5 st själv) och måste säga att Erics tatuering var så snygg.
    Ha en fantastisk onsdag :)

    SvaraRadera
  2. Jag har en tatuering. Min ena son har nog inte en enda kroppsdel som inte är täckt av färg. Lagom är bäst. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  3. Gulligt... <3 Vår dotter har tatuerat in alla syskonens namn, på lårets framsida. Blev väldigt vackert.... faktiskt <3
    Kram Kate

    SvaraRadera