lördag 29 november 2014

Underbart är kort och en fin vän

Tjing !
 
Hur har ni det i adventstöket ? Här är allt bara bra, åh vad glad jag blev i morse när jag såg att det var lite vitt på marken, men underbart är kort, det försvann ganska fort.
 
Förmiddagen tillbringade jag med denna sköna böna, min fina vän. Vi åkte till en inredningsbutik strax utanför stan, sen blev det en fika och ytterligare några butiker. En förmiddag helt i min smak.
 
 
Nu är det soffan som gäller och snart "Så mycket bättre".
 
Ha det fint !
Kram Pia

6 kommentarer:

  1. Här går jag omkring och riktigt orolig för att det ska komma snö! Det behövs inte många centimetrar för att det ska driva in snö från åkrarna över vår väg och så blir vi fast här. På måndag börjar vår flytt och då är det inget vidare att vara insnöad. Till jul tar jag gärna lite pudersnö!
    Glad Advent till dig!
    M.E

    SvaraRadera
  2. Så mysigt, ser ut som en fin butik ni varit i. Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Mysig dag Ni haft, du & bästa vännen! Önskar Dig en härlig 1:a advent, kram Kate

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig dag! Så mysigt att träffa en fin vän och strosa runt i inredningsbutiker. Många fina ting där på bilden, gissar att det var svårt att hålla hårt i plånboken :)

    Adventskramar aka

    SvaraRadera
  5. Sådana "tripper" gillar jag också ;)....vi är några väninnor som gör loppis turer ibland...och sen tar vi
    en fika på något mysigt ställe...helt i min smak;)..........ha en fin söndag!
    Kram bia

    SvaraRadera