onsdag 5 november 2014

En dagens och att längta lite ihjäl sig

Tjing !
 
Då var det halvlek....halva veckan har gått....det är lillördag....vi kör en dagens :)
 
 
 
Klockan : 15.45
 
Nu : Fixa lite mat
 
Tidigare : Jobbat som en tok
 
Kläder : Myskläder
 
Borde : Boka en tid hos optikern, nya glasögon skulle vara på sin plats
 
Undrar : Om det kommer någon snö som dom har pratat om...dom som vet
 
Längtar till : Nästa lördag, jag verkligen toklängtar till nästa lördag, ska göra något så galet roligt som jag aldrig har gjort tidigare. Och ja, jag är lite pirrig över det också. Nu blev ni nyfikna va, haha ? Jag lovar det kommer det kommer.
 
Känner mig : Förväntansfull
 
Tycker att : Det borde finnas skumtomtar året om
 
Gillar : Att vi ska fotografera ute nästa gång på fotokursen
 
Gillar inte : Att läsa instruktionsböcker, den till kameran är sjukt tjock
 
Citat : Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv
 
 
Opps, där var jag ;)


 
Kram Pia

9 kommentarer:

  1. Fin bild! :-) Här köpte jag första lådan skumtomtar häromdagen. :-) Vi bara älskar dessa härliga tomtar, så det brukar gå ett par lådor tills jul. :-) kramizz Laila

    SvaraRadera
  2. Härligt och bra citat ;)).....fin bild med både färg och svart vitt ;)
    Kram bia

    SvaraRadera
  3. Så fin du är ...
    /Kram

    SvaraRadera
  4. Jo jag blev väldans nyfiken!! Kul när man har något att se fram emot!
    Fin bild på dig
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Nej så där får man inte göra... har man sagt A.... ;-)

    Härlig bild :-) Kram kram.

    SvaraRadera
  6. Vilken fin bild på dig.........jag är nyfiken! Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Hej! Och tack för din kommentar hos mig för läääänge sen... sorry för alldeles för sen respons!
    Vilken fin bild på dig! Och nu blir man ju nyfiken minsann... :)
    Ha det fint!
    Kram Jessica

    SvaraRadera
  8. Fin bild på dig, du är jättesnygg i håret. Såklart blir jag nyfiken....
    Håller med dig om skumtomtarna ;-) Kram J

    SvaraRadera