fredag 18 mars 2016

På äventyr

Hallå på er och välkommen fredag !


Wiii, äntligen fredag, veckans bästa dag helt klart, men det tycker väl de flesta :)

Idag blir det jobb några timmar sen åker jag och Niklas med några vänner till Malmö där vi ska stanna till söndag. Vi ska även ta en tur över till Tyskland för att handla lite gosaker.

Har sett fram emot denna helgen länge, skönt att komma iväg lite.

Tänkte ta med mina nya skor, men jag tror dom får stanna hemma, blir säkert mycket promenader och man vill ju inte riskera skoskav liksom.





Ha en underbar helg så hörs vi snart igen.

Kram Pia  

7 kommentarer:

  1. Ha et så trevligt på resan och trevlig helg !
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. Kul med en helg som är lite utöver det vanliga :)
    Det skulle man ha oftare :)
    Ha en skön fredagskväll och helg.
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  3. Så snygga!

    svar: En bild är nog smartast även om det är svårt att välja ut en.

    SvaraRadera
  4. Ha en supermysig resa. Hoppas ni kommer hem med mycket gott ;)
    Kram Petra

    SvaraRadera
  5. Vilka fina skor, nu är du redo för våren :) Bra val att gå in dem ordentligt innan du tar med dem på en resa, sååå himla trist att få skavsår. Och vilken mysig resa, vad kul att resa tillsammans med goda vänner.

    kramizar aka

    SvaraRadera
  6. snygga jag köpte ljusrosa i tyg :) men dom får allt vänta ännu för kallt ute hi hi fin söndag kramen

    SvaraRadera
  7. Snygga skor, precis min stil!! Kram J

    SvaraRadera