onsdag 30 mars 2016

Att ha provat den nya objektivet

God morgon !

Hoppas allt är bra med er.

I helgen som var provade jag nu äntligen mitt nya objektiv, har nog haft det någon månad i skåpet utan att ha testat det nämnvärt.

Eric och Niklas skulle ut och cykla och då tänkte jag att jag skulle passa på. Syftet med objektivet är ju till Erics tävlingar. 

Jag kände mig som värsta biltjuven, jag åkte förstås i förväg och stod beredd med kameran när dom kom, sen var det bara att slänga sig in i bilen igen och köra om dom och köra vidare, sen ut igen, ja jösses :) 

Med lite träning ska vi nog bli bra kompisar....jag och objektivet.

Mina cyklister...



Svårt att vara helt stilla utan stativ, blir lätt lite skakigt och då direkt suddigt...




Kram Pia

8 kommentarer:

  1. Bra bilder!!
    Du kommer att bli värsta sportfotografen=))
    Gillar skärpan i dom.

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Super bra bilder :) Så himla skoj med nytt. Vill med skaffa mig en ny kamera. Får bli nästa lite större investering :) Kram och ha en fin dag

    SvaraRadera
  3. Waooo vilka ljuvliga foton ♡ ...
    /Kram fina du & ha det så gott!

    SvaraRadera
  4. Waooo vilka ljuvliga foton ♡ ...
    /Kram fina du & ha det så gott!

    SvaraRadera
  5. haha det är hektiskt att vara sportfotograf
    Riktigt fina bilder så hoppas du inte låter det ligga i skåpet länge tills nästa gång

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Hahaha kan se dig framför mig hur du gasar förbi och letar upp en bra plats att fota på :-) Jättebra bilder! Ni kommer bli ett vinnande team du och kameran.
    Kram kram.

    SvaraRadera
  7. Ser riktigt bra ut. Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Det objektet ser ut att fungera väldigt bra :)
    Ha en härlig lördag :)
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera