tisdag 29 september 2015

På min önskelista

Tjing !

Ni kanske såg i något tidigare inlägg att jag hade köpt en nya jacka, en sjal skulle ju investeras till den också. Köpte en svart av märke Ajlajk, en svart var jag i behov av så inga konstigheter. 

Men överst på min önskelista står fortfarande denna från Modesto, skulle passa så himla bra till min gråa jacka.

Men jag vet i sjutton, en sjal för 1199 kr, betydligt dyrare än vad jackan kostade.
Nope den får nog stå kvar på min önskelista, så får jag hålla tillgodo med den svarta.

Visst är den såååå fin, men är den värd sitt pris, vad tycker ni ?? 


Kram Pia

5 kommentarer:

  1. Jättenygg men inte skulle jag betala det där priset.. No Way. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Jättesnygg, men nja, jag skulle nog inte köpa en så dyr sjal till mig själv... Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Hm svårt det där, är det en sjal som kommer att användas mycket kan den vara värt sitt pris... Sv Japp sjalen jag hade på mig är köpt hos CloudNo9Style, är verkligen en favorit och är bra i pris. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. väldigt snygg men nja rätt dyr. Jag kan köpa mig dyra saker om jag vet att de kommer att användas mycket, men det brukar sitta långt inne, är ju lite småsnål. :-) Men då brukar det vara mer rejäla saker, som skor eller en kappa eller jacka....Svårt beslut. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  5. Väldigt fin var den :) Elegant.
    Hoppas du mår fint. Kram

    SvaraRadera