söndag 13 september 2015

På golftävling

Tjing !

Hoppas ni har en bra helg. I går var vi iväg med våra vänner och kollade när deras dotter spelade golftävling. Vi drog iväg redan vid 06,30 och var borta i stort sett hela dagen. Vi hade en jätte mysig dag då vi kunde prata massor (även om vi fick prata tyst för att inte störa golfspelarna) samtidigt som vi fick lite motion. Vädret visade sig från sin bästa sida, soligt och ibland lite blåsigt, en riktigt fin höstdag. Vi fikade och käkade lunch och tittade såklart på deras duktiga dotter. Hon är riktigt duktig och är bara 15 år, det är en tjej som vi kommer att få se på tv, jag är helt övertygad.

Hela vår familj har spelat golf för många år sedan, men en efter en tappade intresset. Men jag tror inte det finns något vackrare ställe och ett lugn som infinner sig så fort man kommer dit.

När träden börjar skifta färg ska jag absolut åka ut till golfbanan och fotografera. Igår blev det bara med mobilen så bildkvalitén är ju som den är, men jag kunde inte låta bli.







Önskar er en fin söndag !
Kram Pia

4 kommentarer:

  1. Golf har jag aldrig prövat....bara minigolf, hihi....och det är jag bra på, haha.....har ganska bra bollsinne...har alltid haft det faktiskt ;))........en blivande talang den där tjejen kanske ?
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. Vackra bilder... Härligt att kunna vara ute och njuta av hösten!

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder och att få snacka lite är ju kul haha. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Så fina bilder Pia! Stort tack för att ni kom och mysigt att träffa er. Kram Åsa, Fredrik och Ellen

    SvaraRadera