torsdag 18 december 2014

Kvällstips

Tjing !

Är ni som jag heeelt förälskade i Voluspa doftljusen, men tycker att dom är liiite dyra ? Jag har hittat en sida där dom är några kronor billigare och dessutom fraktfritt, me like :) Kika in HÄR.
 
Inte nog med att de doftar underbart, burkarna är ju så fin och fungerar perfekt som en inredningsdetalj.
 
Det är säkert redan någon som har hittat denna sida, men då är detta till er som inte har gjort det :)
 

(bilder lånade från nätet)
 
Det får bli kvällens tips.
 
Nu ska jag ta mig lite tid till Ernst.
 
Ta hand om er !
Kram Pia 
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Va fina! Kan tänka mig att de luktar gott. Fast dyra ljus ingår inte i min budget tyvärr. Kram

    SvaraRadera
  2. Ska absolut titta in där, jag tycker också att de är lite dyra... Tack för tipset Kram J

    SvaraRadera
  3. Visst doftar dom ljuvligt...

    Trevlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Perfekt tips.
    Kollade också Ernst igår. Mys.
    Kram.

    SvaraRadera