lördag 21 december 2013

Filmtips

Tjing !
 
Hua, vilket väder vi har, det regnar och blåser halv storm här i vår lilla stad...var är snön ? Suget efter en långpromenad har inte infunnit sig precis. Nä, här håller vi oss inne, jag och Eric har kollat på film idag.
"Hur många kramar finns det i världen" en underbar film på många sätt. Det händer inte så mycket men den är helt klart sevärd och man får sig en tankeställare både en och två gånger. En film jag kan rekommendera att se med barnen.
 
 
Ikväll ska vi till svärmor och få lite mat, alltid uppskattat.
Börjar ni bli klara med alla julbestyr ?
 
Stressa inte för mycket och ha det bäst !
Kram Pia

3 kommentarer:

  1. Jaa du....var är snön?....vi som nästan alltid brukar ha snö till jul.....vi får en grön jul i år !!!....i fjol hade vi ganska mycket snö och kall grader...sååå mysigt!......i morgon gör jag ett sista inlägg före julafton....då tänkte jag önska er God Jul......får väl göra det till dej idag då, hihi....
    kram bia

    SvaraRadera
  2. Låter mysigt att titta på film när det stormar ute. I Hult har vi också varit inomhus större delen av dagen bortsett från när granen skulle huggas. Kramar Liza

    SvaraRadera
  3. Den där filmen vill jag se.
    God Jul och Gott Nytt År!
    Kram!

    SvaraRadera