torsdag 5 december 2013

Att bara mysa

Tjing !
 
Här hemma händer inte mycket idag, sitter mest uppkrupen i soffan och har det skönt. Ljusen är tända lite överallt och ute blåser och snöar det.

Eric sitter på tåget hem, jag hoppas att nästa tåg han ska åka med fungerar lika bra...man vet ju aldrig när det börjar bli oväder, men jag håller tummarna. Om någon timma står vi på stationen och väntar på honom....snart får jag krama honom igen, dock inte lika länge och ofta som jag vill, men ändå :)
 
 
I morgon är det fredag igen och jag ska sluta kl 12, sen tar vi helg, en helg som är full av roligheter.
 
Ha det bäst !
Kram Pia

3 kommentarer:

  1. Hoppas sonen kommer fram och att tåget inte strular. Är ju inte helt ovanligt när det snöar...
    Här blev det till å elda när jag äntligen kom hem från jobbet ikväll. Planering stod på schemat ikväll. Blir nog tidigt i säng tror jag. Och jag håller med om att vi bestämmer det där med snön ;-)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Skönt med en tidig fredag.....Fina stakar, jag gillat Iittala. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Låter skönt med en lugn dag i soffan, skulle jag också kunna tänka mig :) Kramar Liza

    SvaraRadera