lördag 27 april 2013

Mysiga cafeer

Tjing !

Idag har vi haft en salig blandning av väder, det har regnat, solen har visat sig, och det har haglat. Vad har ni för väder ?

Började dagen med ett skönt träningspass, Functional Moves, jösses, det kändes att jag inte har tränat på många veckor, svetten rann kan man säga...men nu är jag på gång igen, gött !

Och har man tränat duktigt då måste man ju få fika lite...det gjorde i alla fall jag. Är lite smått förtjust i mysiga cafeer. Vi var på Vilhelmsro gårdscafe här i vår lilla stad, som jag faktiskt inte har varit på tidigare, charmigt ställe med mycket god fika, mmmh.



 
Eric fick ställa in sin simträning så han mötte upp oss...mys.
 
 
Sitter och sappar runt bland tvkanalerna...det är lördagkväll och det finns inte ett dugg att kolla på. Jag får kolla runt på bloggar i stället och se vad ni har haft för er idag och det är inte fy skam :)
 
Ha en fin kväll !
Kram Pia 

1 kommentar: