tisdag 30 april 2013

Det är tisdag men ändå fredag

 
Tjing !
 
Japp, så är det för mig idag, det är tisdag men ändå är det fredag. Känns som fredag i alla fall då jag är ledig resten av veckan. Ska bli så himla skönt med 5 lediga dagar (ska bara jobba liiite).
 
Eric går i skolan och Niklas jobbar så det blir lite egentid, inte fel det heller ibland.
Tar med mig mamma på en shoppingtur till grannstaden tror jag, hon är ett säkert kort, gillar att shoppa lika mycket som jag...kan vi vara släkt ?
 
I går var vi och firade min mamma som fyllde år och hon bjöd på smörgåstårta, gud så gott det var, åt lite för mycket...blir lätt så :) 
 
 
Det är ju Valborgsmässoafton idag, ska ni titta på någon eld i kväll ? Hur som helst får ni ha det riktigt mysigt, så hoppas vi på lite sol och värme i veckan !
 
Kram Pia

5 kommentarer:

  1. Maj är ju underbar på det sättet att veckorna blir lite olika och mycket ledighet, nice! :)
    Hoppas du får det riktigt skönt!
    Kram Frida

    SvaraRadera
  2. Önskar dej en skön ledighet...
    För oss blev det inget valborgsfirande, mannen ligger däckad i feber. Kruxet är bara att det var han som skulle hålla vårtalet. Som tur var hittade han en stand-in!

    SvaraRadera
  3. Hej hej :)!
    Mitt första besök hos dig. Hoppas du haft en fin valborgsmässoafton. Jag tråkade till kvällen med arbete när familjen for till elden. Fick njuta av fyrverkerierna på avstånd :).

    Kram från Maria

    SvaraRadera
  4. Så välbehövligt med egentid! Tanka på!!

    Mysigt med mor- dottershopping! Smörgåstårta är inte helt fel, farligt gott!

    Igår blev det en eld!! Idag vår!

    Kramar Anna

    SvaraRadera
  5. Kul att du kikade in hos mig = ). Mums vad det där såg gott ut!

    Ha en bra dag!
    L-L

    SvaraRadera