fredag 19 april 2013

Att ha varit på roligheter

Tjing !
 
Japp, så är det, i går var jag och min vän på roligheter. Det var Hair & Wellness, en hårsalong här i vår lilla stad, Studio LA och Form där jag tränar som anordnade allt. Vi fick en massa inspiration inom träning, hår, smink och smycken. Åh, vilka snygga frisyrer, vill klippa mig direkt.
 
Erika Rosenbaum var även där och föreläste. Känd som programledare i "aldrig mer fet", personlig tränare, coach och triathlet. Wow vilken tjej säger jag bara....en fyrbarns mamma som har kämpat från att vara en soffpotatis till en snygg triathlet med otrolig utstrålning. Sånt imponerar på mig.
 
Som alltid på Forms och Studio LA:s tillställningar så serveras det god mat och vin, mmh.
Lotter måste man ju också köpa förstås, för dom har otroligt fina priser. En del vinner si så där tre fyra gånger, men jag vann som vanligt ingenting. Men jag är inte bitter ;) ;) 


 
Erika svarar på frågor....
 
 
Min vän
 
 
Som alltid fick vi även med oss en goodiebag hem.
 
 
Med en massa bra-att-ha-saker. Tack för det !
 
Kort och gott, vi hade en otroligt trevlig kväll med en massa skratt.
 
Och ni får ha en mysig fredagkväll, dax att fylla på vinet.
 
Kram Pia

4 kommentarer:

  1. Låter som en toppentrevlig kväll!
    Goodiebags är alltid mycket välkomna eller hur?=)

    Ha en fin kväll!
    Adela

    SvaraRadera
  2. Vilken trevlig kväll för er!
    Kram /maria

    SvaraRadera
  3. Vilken inspirerande o rolig kväll. Goodiebags är alltid kul att få. Ha en härlig fredagskväll. Kramisar Tina

    SvaraRadera