torsdag 11 april 2013

Det där med shopping

Tjing !
 
Det där med att shoppa det är ju otroligt roligt, och man mår ju så bra och känner sig så glad och nöjd efteråt. Jag gör i alla fall det, hur gör ni ?

Ofta när jag går runt i butiker och funderar, köpa eller inte köpa, så slutar det ofta med att, ähh det är jag värd. Vet inte varför men så är det...
 
Men det behöver ju inte alltid vara mycket och kosta skjortan. Som idag efter en liten runda på stan kom jag hem med en liten flaska rosa nagellack. Jätte nöjd med mitt köp och en summa på 50 kr. Känner mig nästan som ett litet barn som köpt lördagsgodis, fniss :)
 
 
Fina naglar gör så mycket.
 
Ha en fin kväll !
Själv ska jag gå och knyta mig, skulle jag ha gjort för länge sedan, gick ju sådär bra.
Sov gott mina vänner !
 
Kram Pia 

1 kommentar:

  1. Ja visst är det kul att shoppa :) Och gärna billigt :)) Färg på naglarna är ett måste för mig, annars biter jag på dem. Fint färg på lacket du hittat! Och vad fin du är på bilden i förra inlägget!!

    Önskar dig en finfin helg!

    Kraaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera