torsdag 1 oktober 2015

T Ä V L I N G

Tjing !

Tävlingar gillar ni va ? Tja, vem gör inte det liksom :)
Nu har du chansen att vinna en av dessa fina mössor.

Vad ska du göra för att vara med ?


1. Gilla JOS Sy och Trycks facebooksida  HÄR

2. Skriv i kommentarsfältet nedan vilken mössa du skulle vilja ha om du vann.
Gillar du inte mönstret på mössorna nedan kan du istället vinna en helsvart om du hellre vill ha det.

3. Skriv din mailadress i kommentarsfältet nedan så vi kan nå dig.

Klart !

Lätt som en plätt och du har möjligheten att vinna en riktigt snygg mössa :)
Tävlingen pågår till torsdag den 8 oktober.


Lycka till !!

(själv tokgillar jag min zebramössa)



I samarbete med JOS Sy och Tryck

Kram Pia

21 kommentarer:

  1. Gärna med å tävlar. :-) Hade funderingar tidigare att beställa pannbandet. :-) Om jag skulle vinna vill jag gärna ha den zebra mönstrade. Laila.morse@live.se
    Kramizzz

    SvaraRadera
  2. Kanonfina mössor...sköna är dom med.....Om jag vinner skulle jag vilja ha den beige leopardmönstrade, eller den med zebramönster// Håller tummarna// annette.pettersson65@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Så coola...jag vill va med och gärna vinna den översta leomössan. Kram Anette (an74ettan@gmail.com)

    SvaraRadera
  4. Så coola...jag vill va med och gärna vinna den översta leomössan. Kram Anette (an74ettan@gmail.com)

    SvaraRadera
  5. Hej! Är gärna med och tävlar och hoppas vinna den fina vita leopardmönstrade mössan.
    Min mail adress är carina.nordmark@outlook.com

    SvaraRadera
  6. Vill väldigt gärna ha den fina svart/vita leopardmönstrade mössan om jag vinner!
    Min mailadress: gerd.wilhelmsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Den svart/vita leopardmössan vore ju toppen å vinna :-)
    katjavestlund@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Vad fina mössor, zebramönstrade skulle skulle var toppen att vinna!!!!!!petro.silver@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Gillar på Facebook, Malin Svensk Björck.
    Skulle utan tvekan välja zebra mössan :)
    Den är inte vara snygg utan zebran är också en symbol för den ovanliga genetiska bindvävssjukdom jag har.
    Därför vill jag gärna bära zebra mönstrat :)
    Ha en fin helg!
    Mvh
    Malin Svensk Björck
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Vilka fina mössor :) Kikar in som snabbast mellan tapetsering och annan röra. Hoppas du mår fint.
    Kramen

    SvaraRadera
  11. Hej !
    Jag är gärna med och tävlar, vinner jag skulle jag vilja ha den
    zebramönstrade mössan.
    carola.johansson@asplundsbygg.se
    //Carola

    SvaraRadera
  12. Jag är gärna med och tävlar! Gillar de båda översta jättemycket, men väljer nog den zebramönstrade. ca@glocalnet.net Ha en fin kväll! Kram Camilla

    SvaraRadera
  13. Jag är med :-) blir lyckan min önskar jag Leo mössan på första bilden

    Kram
    Sandra

    SvaraRadera
  14. Halloj! jag är med har gillat på FB och jag tycker den lila leoparden är coolast. gustafssonspia@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. ÅH JA JAG VILL GÄRNA DELTA :) GILLAR PÅ FB OCH DEN I LEOPARD I NEDERSTA BILDEN :) LYCKA TILL ALLA DELTAGARE ..åh va fina ***

    goldheart63@hotmail

    SvaraRadera
  16. Jag skulle vilja vinna den vit-svarta leopardmössan. :)
    e_mma92@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Jag skulle vilja vinna den svart/vita leoparden :)
    helen.bramstang@kinnarps.se

    SvaraRadera
  18. Jag skulle vilja vinna den zebrarandiga mössan till min lilla Maja!
    theresek81@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Mönsterrädda jag vill gärna vinna en helsvart. :-)
    rosmarie@stenvall.as

    SvaraRadera
  20. Gillat sindan sedan länge...helst vill jag vinna en zebrarandig mössa.
    bekkerei@yahoo.com

    SvaraRadera
  21. Gärna en svart med en snygg reflex. Karin. otter@telia.com

    SvaraRadera