måndag 5 oktober 2015

En ny sjal

Tjing !

Måndagens jobb avklarad för idag, känns skönt för den har gått i 110. Men vissa dagar är så ibland.

För ett tag sedan kollade jag in en sjal som finns här. Det var var på rea och sånt gillas ju alltid, det var dessutom just då 15 % rabatt utöver rean och sånt gillas ju ännu mer liksom.

Så nu är den min, även om jag somnade och missade rabatten (jo, rabatten hade säkert varit en vecka innan, men man är ju ute i sista minuten)


Kommer bli snyggt till mina nya beige byxor och vit blus, tror ni inte det ?
Älskar att vira en stor gosig sjal runt halsen.


Önskar er en riktigt bra start på veckan !!
Kram Pia

5 kommentarer:

  1. Jag älskar också sjalar. Inte många dagar under höst/vinter som jag inte har en sjal om halsen. Snygg den är, din nya sjal. Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Vilken snygg sjal! Perfekt till blusen. Kram

    SvaraRadera
  3. Samma här! Höst och vinter = sjal :-) och den där ser jättefin ut. Bra köp!
    Ja visst är det skönt att måndagen är över och när väl tisdagen är gjord känns det som nedförsbacke till helgen ;-)
    Kram på dig.

    SvaraRadera
  4. ja, nu är det sjalväder igen, and I löööv it!

    SvaraRadera
  5. Snygg! Behövs nu när kallgraderna börjar komma..

    SvaraRadera