lördag 31 oktober 2015

Ledig höstlovsdag

God morgon !

I torsdags hade jag en ledig dag, det var precis vad jag behövde, en höstlovsdag med mina grabbar.

 Det blev en skön promenad, lunch med mina grabbar och sen en tur till Gällstad.
Det finns en otroligt fin butik där som jag gillar skarp, nu har dom även fått in lite julpynt och det gör ju inte saken sämre, haha.

Jag har nog visat lite från denna butik tidigare, men det tål att ses igen.
Här kommer en bildbomb :)

HÄR hittar ni webbshoppen.


Jag får nog ta ett snack med tomten angående dessa ljuslyktor, jag tokgillar dom verkligen.











Så mycket fint, skulle kunna ta med mig allt hem. Super trevlig personal då jag klantade till det ordentligt och lite shopping blev det, men det tar vi en annan dag.

Nu är det dags att sätta fart, vi ska idag åka till Motala med Eric och stanna över natten, höstlovet går tyvärr mot sitt slut.

Önskar en härlig lördag !
Kram Pia

11 kommentarer:

  1. Länge sedan vi var i Gällstad och den butiken har jag inte sett. Såå mycket snyggt. Ha det bra där i Motala, kram

    SvaraRadera
  2. Kikade in i en liknande butik igår då jag tog en shoppingdag alldeles för mig själv... Men inga inredningsprylar fick följa med hem den här gången. Har precis rensat ut och vill just nu inte fylla på nåt mer...
    Så fin sonen är i sin landslagsdräkt!!
    Önskar Dig en härlig lördag, kram Kate

    SvaraRadera
  3. Mycket fint där ;).......gillar bambufåtöljerna...är väldigt förtjust i bambu och rotting just nu !
    Ha en fin helg!!
    Kram bia

    SvaraRadera
  4. Å vad mycket fint.
    Skönt med en ledig dag. Kram.

    SvaraRadera
  5. Såååå himla mycket ögongodis, tack för det! Rent livsfarligt att gå in i en sådan butik, risk att ruinera sig, vill ju ha allt :)

    Kramar aka

    SvaraRadera
  6. Oj så mycket fint det fanns i den butiken! Ha en fin lördag! Kram Camilla

    SvaraRadera
  7. så mycket snyggt... perfekt att önska lite i julklapp kanske! :-)

    SvaraRadera
  8. Hej
    Vilken underbar dag, lite höstlov :)
    Den affären skulle jag mer än gärna besöka, det påminner lite om granit tycker jag :)
    Hoppas du har en fin kväll.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  9. Ojojoj vad mycket fint det fanns att välja mellan. Ja ett snack med tomten kan nog vara lämpligt ;-)
    Kram på dig.

    SvaraRadera