söndag 25 oktober 2015

1-års kalas

Hej !

Sovit gott ? Själv vaknade jag alldeles för tidigt denna söndag och kunde absolut inte somna om. Så det var bara att gå upp, tända lite ljus och sätta sig lite framför datorn med en kopp te, mysigt det också. Får se hur mysigt det är i kväll när klockan närmar sig åtta ;) 

Som jag skrev i går så var vi förra helgen på ett jätte mysigt 1-års kalas. Det var min systers minsting som redan fyllde 1 år. En liten glad skit som vandrade från famn till famn och var inte ett dugg ledsen för det :)

Lille goding !


En himla massa god mat och tårta blev vi bjudna på. 



Hoppas ni får en fin dag !
Kram Pia

6 kommentarer:

  1. Barnkalas är så roliga. Dom är så ärligt glada över allt :)
    Tårtan såg jättegod ut.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Sötnosen!
    Härligt att fira en liten=))
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Vilken supersöting :-).
    Jag sov som en stock, vi var på 50- årskalas hehe!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. En sån söt ettåring :)
    Ja, nu blir man pigg på morgonen och trött på kvällarna ett tag. Kram.

    SvaraRadera
  5. Åh, så söt man kan vara!
    Det där ser minsann ut som min favorit-tårta.

    Önskar dig en suverän kväll!

    You Rock!!!

    SvaraRadera
  6. Vilken liten sötnos! :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera