tisdag 13 oktober 2015

På golfbanan

Hallå på er !


Hoppas ni mår bra. 
I söndags var jag på golfbanan, och det var inte för att spela golf kan jag säga, för det har jag nog tappat allt, ja det lilla jag kunde ;)

Jag var där och fotograferade våra vänners duktiga ungdomar som är grymma på golf.

Det är lite lustigt, vi är tre familjer som alltid hänger ihop. Grabben här på fotot ska åka till College i USA och spela och träna golf, tjejen ska gå på golfgymnasium nästa höst. Våra anda vänners grabb går på hockeygymnasium och hans lillasyster är super duktig på dans och fotboll. Och så våran grabb som går på triathlongymnasium. Underbart att de har sina idrotter så de inte hittar på en massa annan skit. 

Våran Eric är just nu i Turkiet på landslagsuppdrag, tävlar gör dom på söndag, nu är det bara träning tills dess. 30 grader har dom, ja det är ju inte fel :) Lite orolig var jag allt om dom kunde åka pga allt som händer nu i Turkiet, men dom är inte alls på samma ställe så det är lugnt.














Om jag är nöjd med korten ? Nä, inte ett dugg faktiskt, men jag lägger ut dom ändå för vi hade så grymt kul.

Ha det fint !
Kram Pia

8 kommentarer:

  1. Vad roligt när dom drömmer och förverkligar sitt intresse... inte för att jag tvingar min son med hockey men jag hoppas verkligen att han fortsätter när han kommer i tonåren...

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Vad kul att ni har ungdomar som idrottar. Och att de är så duktiga. Våra har tyvärr slutat med sin hockey, den äldste dömer i a f fortfarande (fotboll då) Fina bilder, tycker jag, kram

    SvaraRadera
  3. Jag tycker bilderna är jättefina och det syns att de/ni har kul!
    Visst är det toppen med idrott. Den både fostrar, sysselsätter och ger energi. Och kanske också hjälper till så ungdomarna inte hittar på en massa skit.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Du har höga krav på dig själv. de blev visst bra. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Måste kännas jättebra att de har sin idrott. För som du säger... hitta på en massa skit vore inte kul.
    Finfina bilder som vanligt :-)
    Kram på dig.

    SvaraRadera
  6. Roligt att ungdomarna idrottar ;)).........och bilderna var det väl inget fel på ?
    Kram från en som har fått något slags ryggskott och inte kan träna särskilt mycket !!!

    SvaraRadera
  7. Skönt när ens ungdomar håller på med idrott, det har mina också gjort, och det har varit rätt tryggt tycker jag. För där finns gamla vänner till dem som hamnat snett och hängt på stan. Så man får verkligen vara glad åt att det gått bra för dem hittills i alla fall. Kramizz Laila

    SvaraRadera
  8. Wooo underbart & vilka fina foton7ungdomar ♡ ...
    /Golfkram!

    SvaraRadera