fredag 7 augusti 2015

Sista dagen

Tjing !

Då var den här, den där dagen som jag INTE har längtat efter, sista dagen på semestern. Jag kan ju inte säga att jag har varit nöjd med mitt semesterväder precis även om dom sista dagarna har varit otroligt fina förstås. Men som alla säger....sommaren är inte slut bara för att vi börjar jobba igen. Vi får förhoppningsvis njuta av lite värme på kvällarna och kanske ett glas rosé i skuggan och grillat så klart.

Nope, nu är det dags att dra, det står sol och bad på schemat och det vill man ju inte missa :)



Ha det bäst !
Kram Pia

6 kommentarer:

  1. Ja nu gäller det att krama ur det sista av sommaren och lägga alla måsten åt sidan när solen väl är framme. Hoppas att du fick en underbar dag på stranden.
    Kram på dig från en som också jobbar på måndag.

    SvaraRadera
  2. Så ere tyvärr...
    Vilken fin korgväska med ♡-a på *gillas/Semesterkramen!

    SvaraRadera
  3. Jag längtar inte heller efter den dagen... Bara hålla tummarna att vi får en fin
    Höst
    Njut av helgen
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Precis som du säger så är inte sommaren bara för att man börjar jobba, gäller att njuta på kvällar och helger istället då, och så hoppas vi ju på en fin och härlig sensommar och höst. Kramizz och ha en jätteskön helg/Laila

    SvaraRadera
  5. Jobbet drar igång igen, men hoppas dagar och kvällar kommer till sin rätt de sommardagar som är kvar, så vi får njuta ett tag till.
    Meeeen, så vackert de har vid sin stuga. Där skulle jag bo permanent :)) Underbart vackert!
    Önskar Dig en fin lördag, kram Kate

    SvaraRadera
  6. Haha, jag började jobba i måndags och denna veckan har, än så länge, varit den bästa väderveckan på hela sommaren ;-) Ska man skratta eller gråta..... Men skönt på ledig dag i dag och skönt på kvällarna i alla fall.
    Kram J

    SvaraRadera