måndag 17 augusti 2015

En helg i Norge

Tjing !

Hur har ni det i värmen, ni njuter väl ?

Här duggar inte inläggen tätt precis vet inte varför, kanske har jag ingen inspiration, kanske har jag inte tid, kanske har orden tagit slut, kanske har jag ledsnat på bloggen, jag vet inte, vi får se.

Hur som helst, våran helg har varit super rolig, vi har varit i Norge, närmare bestämt i Tönsberg, en jätte mysig by. Och det var ju i vanlig ordning tävling, Eric körde en sprint, simma 700 meter, cykla 2 mil och 5 km löpning.

Han tyckte inte det var den bästa tävlingen han har kört men som han själv sa, det var en stabil och kontrollerad tävling. Han placerade sig på en 15:e plats av 70 triathleter.




Hoppas ni har haft en bra helg !
Kram Pia

8 kommentarer:

  1. Duktig son ni har. :-) kramizz å ha en jättebra vecka/Laila

    SvaraRadera
  2. Så duktig han är er son! Det går i vågor, ibland är det roligare att blogga andra perioder känns det tyngre. Hoppas att det snart känns lättare och roligare. Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Duktig han är sonen, det blir mycket tävlingar för honom! Och er :) Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Förstår att det är träning och tävlingar som gäller för sonen ;))) Duktigt!
    Synd om du tröttnat på bloggen....svackor kan vi nog alla ha...hoppas du fortsätter blogga ;))
    Kram

    SvaraRadera
  5. Gud vad han är duktig! Det måste vara jättespännande att se honom tävla!

    Mina inlägg duggar inte heller tätt men jaa för mig är det tiden!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Så duktig han är!

    Här har det heller inte blivit så många inlägg i sommar. Tycker oftast att det blir så. Men nu känner jag bloggsuget komma smygandes. Hoppas du också gör det!

    Kram Sofi

    SvaraRadera
  7. Måste va roligt att få se så många olika platser där han tävlar och självklart nervöst och spännande att se honom tävla :-)
    Hoppas blogglusten återkommer, vore jättetrist å inte ha dina inlägg att läsa. MEN du ska skriva för din egen skull ;-)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  8. Jag vacklar också med bloggen, säger som du, får se.... Kram J

    SvaraRadera