onsdag 26 augusti 2015

Mitt i veckan och en dagens

Tjing !

Onsdag kväll och nu har redan halva veckan gått, snart är det helg igen. Veckorna går trots allt väldigt fort.

Tycker vi kör en dagens, det var inte i går :)


Klockan : 18,30

Nu : Ta mig ur soffan kanske 

Tidigare : Varit hos mamma och hälsat på

Kläder :  Jeans, svart kavaj och ett svart linne

Borde : Börja packa inför helgen, då är det tävlingen igen

Längtar till : Jag kan börja höst-lull-lulla lite, ni vet, köpa lite nytt, flytta saker fram och tillbaka, plantera nya blommor i krukorna ute, typ så :)

Undrar : Om jag inte borde ta mig något riktigt starkt att dricka, ja, endast i medicinskt syfte då förstås ;) Kanske min förkylning kan släppa som envist har bitit sig fast.

Känner mig : Trött, känns som jag har jobbat i evigheter och behöver semester. Men jag har bara jobbat i 2 1/2 vecka, puh. Det är långt till jul...

Tycker att : Vi borde planera något för hösten, åka iväg någonstans kanske

Gillar : Att köpa höstkläder, ja jag gillar det mesta med hösten faktiskt, en riktig höstmänniska, japp det är jag det

Gillar inte : Att Erics tävlingssäsong snart är över, till helgen tävlar han sista tävlingen för i år. Så tråkigt, älskar att åka på tävlingar och se honom svettas, kämpa och se lyckan i hans ögon när det går bra.

Citat : Be aldrig om ursäkt för hur du känner.
Det vore som att be om ursäkt
för att du är människa


Idag blir det lite bilder från vårt kök




Det var det !
Ta hand om er !

Kram Pia

5 kommentarer:

  1. Jag är också trött och är inne på andra veckan på jobbet, inte bra !!
    Samma här jag är också en höstmänniska tror allt att det är min favoritårstid... nu startar sonens hockeysäsong så här är fullt upp

    Kram och fin kväll till dig
    Sandra

    SvaraRadera
  2. Usch ja, visst känner man sej helt slut, jag orkar ingenting när jag kommer hem ifrån jobbet.
    Hoppas din förkylning går över och att du vaknar full av energi imorgon!

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du snart kryar på dig och känner dig piggare. Ha det gott! Kram Camilla

    SvaraRadera
  4. Krya på dig! Vilket fint kök ni har! Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Vilket fint kök ni har!
    Jag är precis tvärtom nu när hösten kommer, jag vill ta bort allt lull-lull och göra så avskalat som möjligt här hemma... Bara ljus som enda lullet

    SvaraRadera