torsdag 27 augusti 2015

Liten men naggande god

Tjing !

Här är det full rulle, vi packar för fullt inför vår lilla tripp till Tjörn över helgen. Det kan lätt bli för mycket packning när man har husvagnen med, i fall om att liksom...ja ni vet hur det är. Jag tycker det är bättre att ha med mig för mycket än för lite, tänk om det regnar, tänk om jag spiller eller smutsar ner mig, vilket inte händer särskilt ofta, men om jag mot förmodan skulle göra det.

Så här ser vår husvagn ut, den är inte stor men den är naggande god och lätt att ha bakom bilen, vilket är ett måste då vi flänger och far en hel del.









Trevlig kväll !
Kram Pia

7 kommentarer:

  1. Åhh rena rama lyxhotellet om man jämför med våran. Mysigt att sova i husvagn tycker jag, gillar campinglivet. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Jättefin är den tycker jag :-) Snyggt med vita luckor. Vår är träfärgad rakt igenom men det känns som att alla äldre modeller är så ;-)
    Kram och ha en mysig tur.

    SvaraRadera
  3. Mysigt med husvagn, perfekt när ni åker så mycket. Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Så snygg... vår är en lite äldre modell, men funkar finfint ändå. Men den dtår på säsong och barnen älskar att vara där, vid vårt paradis. Vi ska dit i helgen faktiskt. Hoppas din helg blir skön!

    SvaraRadera
  5. Jättefin husvagn, perfekt att ha då ni åker iväg så ofta. :-) Kramizz och ha en fin helg i Tjörn/Laila

    SvaraRadera
  6. Kan man packa så är det bara att packa på sig.. jag är som dig, tänk oooom man spiller något

    Trevlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Jag förstår att ni trivs med den fina husvagnen. Man behöver oftast inte nån jättestor, och som du skriver så är det lättare att köra runt med.
    Kram J

    SvaraRadera