onsdag 2 januari 2019

Åter till verkligheten och mina julklappar

Tjingeling !

Då var det onsdag och dags att återgå till verkligheten igen, nu är det slut på slöa, lediga dagar. Men jag har bestämt att det får bli lite korta dagar denna veckan, måste ju mjukstarta lite tänker jag :)

Så kom jag på att jag har ju glömt att visa mina julklappar. Jag blev så nöjd och så glad över dom, jag måste väl varit väldigt snäll för det var exakt vad jag hade önskat mig.
Tänk att tomten har sån koll, hehe :)

Fick även en liten kurs i längdskidåkning av Niklas, det var behövligt om man säger så. Tips och råd är alltid bra, för det är ta mig tusan inte så enkelt att åka längdskidor som det ser ut.

Jag och Niklas fick även presentkort på en restaurang av svärmor, så uppskattat.


Fick ni några julklappar ?
Kram Pia

2 kommentarer:

  1. God fortsättning! Fina julklappar. Jag fick saker som jag inte visste att jag behövde och blev helnöjd.

    SvaraRadera
  2. Antonio Laura, från Stockholm, för några dagar sedan för att läsa den här kommentaren om hur man får tillbaka ex love partner, i tillbaka ex kärlek.
    Jag var så desperat att ta med min man hem för att han hade två problem med kommunikationen, eftersom han hade ett problem i kommunikationen eftersom han reste bort för ett nytt jobbavtal, han berättade skämt för mig att han har träffat en enda dam där borta där han var stationerad för ett jobb. då tror jag att det bara var en tillfällig vän eller kollega som arbetade tillsammans med honom, jag varnar honom att vara mycket försiktig. han lovade att det inte fanns något mellan dem, jag trodde på honom eftersom jag visste att han älskade mig i mer än 3 år vi har varit tillsammans som man och hustru. för några veckor sedan hade vi gräl eftersom det var en nedgång i kommunikationen mellan oss, han erkände detta meddelande och han svarade inte på mina meddelanden, inte fler telefonsamtal från honom. en vän till mig som bor i samma land där min man arbetar med en annan kvinna i en park. Jag ringde min man och han vägrade att hämta mitt telefonsamtal. sedan skrev jag e-postmeddelandet till honom, jag blev så förvånad att han svarade att han har hittat en ny kärlek och han är nöjd med den nya damen. Jag grät och bad honom att återvända till mig. han vägrar och blockerar mig från att kontakta honom eller skicka meddelande till honom. Jag var så frustrerad att jag berättade för min vän Jenny min vän rådde mig att kontakta en spirituell profet Dr.Oduduwa kärlek stavar för att starta en kärlek spell Jag har aldrig älskat kärleksmagi tidigare i mitt liv. Jag var mycket desperat efter att återställa kärlek, jag kontaktar Dr.Oduduwa e-postadress (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com) Några minuter senare fick jag ett svar från Oduduwa att älska mig mer än någonsin tidigare, jag litade på förfarandet för stavning av kärlek. sedan köpte jag några stavingredienser som krävs för att en kärleksstava skulle bli framgångsrik. bara två dagar efter att kärleksstava aktiverades i luften. Min man Anders ringde mig på telefon för att be om ursäkt för mig, vi båda pratar så trevligt länge och han låter så glad att han skulle återvända hem så snart som möjligt.
    Idag återvänder min man hem med mig just nu och har en trevlig tid tillsammans som man och hustru.
    Mitt tack och uppskattning till Dr.Oduduwa för hans kraftfulla kärlek stavkrafter på jobbet. Det är väldigt enkelt och enkelt att lansera en kärleksförtroll för att återställa kärlek och omsorg från din make.
    Jag rekommenderar uppriktigt Dr.oduduwa till alla som vill hitta kärlek, kärleksförtryck för att få tillbaka ex, kärlek STAVPORIONERA TILL ÅTERBJUDA BROKEN äktenskap, ÄLSKA stavning att stoppa avskiljning. ÄLSKA STAVPORIONER FÖR att upptäcka sann kärlekspartner. det fungerade för mig och jag tror att det kommer att fungera också för dig. Jag rekommenderar uppriktigt Dr.Oduduwa till alla som vill återställa äkta kärleksförhållanden eller stava för att hitta sann kärlekspartner. WhatsApp-nr .: +79268011965

    SvaraRadera