söndag 23 december 2018

Snart jul

Tjingeling !

Och god kväll så här på självaste dan före dopparedagen. Hur har ni det ? Lugnt och stämningsfullt eller bara en massa stress ? Hur vi än gör och vad vi än hinner med så kommer det bli jul ändå...tro mig :)

Men hörrni, kan ni gissa vad jag har gjort för roligt i helgen ? Jo, jag har jobbat i en inredningsbutik som är här i vår lilla stad. Om det var roligt ? Japp, galet roligt, tiden bara sprang i väg. Jag har hjälpt kunder och slagit in mängder av julklappar och så har jag fått jobba med två super rara personer. 
Det gör jag mer än gärna igen.

Ikväll blir det lite mys här hemma med knäckebröd, julskinka och julmust, en tradition vi har haft länge dagen före julafton. Men det bästa av allt är att Eric har kommit hem.



Ha det så gott och njut av kvällen och varandra.



Kram Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar