söndag 24 juni 2018

Söndag, jobb och frissan

Hello !

Tidig morgon för mig idag, det blir lite jobb idag, har så sjukt mycket att göra så jag får ta till helgen lite, inte så kul, men mycket som ska bli klart innan semestern. Bara att bita ihop, borra ner huvudet och köra några timmar.


I torsdag var jag hos frissan, har inte klippt mig på ett bra tag så nu åkte det av några centimeter, det blev även lite slingor och toning, plus färg och plock av bryn. Så skönt att bara sätta sig i stolen och bli lite ompysslad några timmar. Så nu har jag blivit lite sommarfräsch, haha :)

Som vanligt kommer man aldrig tomhänt därifrån, alltid något som är slut och behöver fyllas på, så även denna gång. Oljan som jag använder var tyvärr slut, så det får jag köpa nästa gång. Tur att jag har en del kvar.



Kram Pia

1 kommentar:

  1. Hur skönt lät inte detta... Att bli ompysslad i några timmar! Det brukar jag bli av sonhustrun, klippning & naglar..!
    Tråkigt med fotbollen på fler punkter... Bilden försvann från stora delar av vårt område mitt i matchen, så det blev radion som fick informera oss..
    Men nu håller vi tummarna på onsdag!
    Ha det gott, kraaam Kate

    SvaraRadera