söndag 22 april 2018

Nya möbler

God morgon !

Här är jag uppe med tuppen och ska ta tag i denna dagen. Det verkar som det inte ska bli riktigt så fint väder idag så jag ska greja lite inne, sen blir det gymmet eller löpning, vi får se.

Vädret vi har haft nu i några dagar har ju varit helt fantastiskt, åh vad jag har njutit. Vi har fått fram våra nya utemöbler, solstolar och fixat till golvet lite. Nu ser du ju väldigt tråkigt ut, inget lull-lull har kommit fram än, men jag ska visa mer bilder när det är lite fixat. Ska inhandla lite sommarblommor nästa vecka också tänkte jag.

Vi är jätte nöjda med nya bordet och stolarna, som kommer från Jysk.


Solstolar och brickbord köpte vi förra året.


Nä nu fångar vi dagen hörrni :)

Kram Pia

3 kommentarer:

  1. Men hej...!
    Visst är det fantastiska dagar vi har, för hos oss skiner solen från klarblå himmel idag med, men imorgon ska regnet ösa ner.....
    Fina möbler från Jysk, och jag är sugen på att inhandla sköna korgstolar i fuskrotting till vår inglasade altan.
    Ja, dom förbaskade sadlarna på cyklarna... En stor rund sadel med ett hål i mitten vore nåt tycker jag, en damsadel helt enkelt.. ;) Bra jobbat både på dit- och hemresa från jobbet!
    Önskar Dig en finfin söndag, kram Kate

    SvaraRadera
  2. Härlig årstid vi har nu. Fina möbler, jag tror vi har liknade solstol. Kram Pia

    SvaraRadera
  3. I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited,Thank you for sharing good topic.

    หนังออนไลน์

    SvaraRadera